23. september 2013

Hei!

På denne bloggen skal jeg skrive om mitt fiske som hovedsaklig foregår på det mektige Vestlandet.
Jeg fisker mest i sjø, men med fine muligheter for ferskvann i nærområdet blir en del til disponert til dette også.

I sjøen fisker jeg som regel med agn, altså driver jeg for det meste med kystmeite. For å være ærlig kan jeg ikke fordra å fiske etter mikroarter, men når filetene er slengt ut blir tid brukt på denne galskapen også. Jeg fisker med andre ord ganske generelt.

I ferskvann fisker jeg alt som er mulig. Jeg har et fint gjeddevann rett ved her jeg bor hvor hundrevis av timer har blitt fisket vekk. Ørret er en flott fisk som jeg liker å fiske etter, men da langt vekke på fjellet, langt fra vei, mobil og data.
Norge er et fantastisk land med utrolige muligheter innen fisking.

På bloggen vil jeg presentere hyppige rapporter om hva som foregår i min fiskeverden. Jeg vil og skrive innlegg hvor jeg presenterer min kunnskap og gode tips både om fisketeknikker og lokale tips.


Skitt fiske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar